Запис
online

ТРИХОЛОГІЯ (ЛІКУВАННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ШКІРИ ГОЛОВИ ТА ВОЛОССЯ)

img

ТРИХОЛОГІЯ (походить від грецького trihos – волос і logos) – вчення та перекладається як наука про волосся. Трихологія вивчає все про волосся та його здоров'я. Це медичний напрямок, який займається лікуванням захворювань волосся та шкіри волосистої частини голови.

ЧИМ ЗАЙМАЄТЬСЯ ЛІКАР ТРИХОЛОГ?

• Лікар-трихолог спеціалізується на лікуванні захворювань шкіри голови, досліджує склад, будову волосся, волосяних фолікулів, фази росту волосся.
  • Лікує причини випадіння волосся та інших захворювань шкіри волосистої частини голови.
  • У нашій клініці ми з 2018 року проводимо лікування шкіри голови та волосся. При своєчасному зверненні та дотриманні рекомендацій ми досягаємо максимальних результатів.
ЯК ПРОХОДИТЬ КОНСУЛЬТАЦІЯ ?
  • Лікар консультує щодо вашої проблеми (збір анамнезу);
  • У складі консультації проводиться трихоскопія (діагностика стану шкіри голови, структури, типу волосся);
  • Призначаються аналізи (лабораторна діагностика, яку лікар підбирає індивідуально для вас).
ЛІКУВАННЯ ВКЛЮЧАЄ :
  • Призначення професійного або аптечного (шампунь, кондиціонер, сироватки) домашнього догляду;
  • Призначення медикаментів (усі необхідні вітаміни, мікроелементи, амінокислоти, жири);
  • Мезотерапія — це комплекс лікарських засобів які діють на зміцнення фолікулів, прискорюють ріст волосся, відновлюють їх щільність і нормалізують гідроліпідний баланс шкіри;
  • плазмотерапія — це одна з новітніх методик в області косметології, ін’єкційна процедура, що здійснюється у два етапи: у пацієнта забирається власна кров та центрифугується у спеціальному апараті. Готова плазма, збагачена тромбоцитарною масою та фібрином, вводитися пацієнту у волосисту частину голови для стимуляції та посилення росту волосся.
КОМУ ВАРТО ЗАПИСАТИСЯ НА ПРИЙОМ УЖЕ СЬОГОДНІ ?
  • У вас жирна, або суха шкіра голови;
  • Страждаєте від лупи чи себореї, свербіння шкіри голови;
  • помітили перші ознаки облисіння;
  • ви маєте надмірно тонке та ламке волосся, посічені кінчики;
  • безуспішно боретесь з надмірним випадінням волосся та не можете відростити довжину

У нас у клініці ми не просто «колемо мезотерапію», а обов‘язково проводимо діагностику стану шкіри голови з фотофіксацією за допомогою трихоскопії !

ТРИХОСКОПІЯ – це вид комп’ютерної діагностики в реальному часі з великим збільшенням картинки. Це дозволяє провести повне обстеження стану шкіри голови, волосся та фолікул, діагностувати захворювання ще на ранніх, майже безсимптомних стадіях. Обстеження проходить безболісно за допомогою спеціального пристрою – трихоскопу.

Це означає запуск синтезу нового колагену. Пацієнти по-різному реагують на процедуру, однак відчуття абсолютно стерпні та виникають тільки під впливом ультразвуку, це швидко.

ЯК ПІДГОТУВАТИСЬ ДО ОБСТЕЖЕННЯ?

• Не мити волосся за 1-2 дні до прийому в лікаря-трихолога;
  • Перед консультацією не можна користуватись допоміжними косметичними засобами: мазями лосьйонами, кондиціонерами, масками, лаками та пінками.

Процедури, які допомагають прискорити лікування, призначаються індивідуально після консультації. Також у вас є можливість запитати лікаря про все, що вас турбує та обговорити деталі та курс лікування.

Мы чекаємо на Вас

online Запис на прйом